Kom igång med Företagsportalen
För att använda Rambo Företagsportal behöver du först aktivera ditt konto. Här guidar vi dig genom de viktigaste stegen för att lyckas med din inloggning.
1. Aktivera ditt konto
När du som företagare ska logga in i Företagsportalen för första gången behöver du aktivera ditt konto. Det gör du enkelt via länken nedan:
👉 Observera! Vid aktivering och inloggning ska du ange organisationsnummer – inte personnummer.
2. Välj rätt adress för verifiering
För att säkerställa att kontot kopplas till rätt person/funktion inom företaget, ska verifieringskoden inte skickas till en faktureringsadress (t.ex. en redovisningsbyrå eller ekonomifunktion). Istället behöver du:
- Kontakta oss på komverk@rambo.se, så uppdaterar vi adressen till lämplig mottagare – till exempel en verksamhetsadress eller den person som ansvarar för avfallshantering hos er.
Behöver du hjälp?
Om du har problem med att logga in, saknar aktiveringslänk eller är osäker på vilken adress som används – hör av dig till vår kundservice så hjälper vi dig vidare!
E-post: kundservice@rambo.se
Telefon: 0523-66 77 00